Всеукраинский общественно-политический журнал
О журнале
Концертное агентство
Рекламодателям
Контакты

Последний номер

              ІМ’Я В ДОРОЖНЬОМУ БУДІВНИЦТВІ              

Юрій КЛІМОВ,
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР КОМПАНІЇ
«ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО»:

«МИ ВИКОНУЄМО РОБОТИ БУДЬ-ЯКОГО СТУПЕНЯ СКЛАДНОСТІ»

Потужній українській компанії «Енергетично-дорожнє будівництво» днями виповнюється п'ятнадцять років. За цей час подолано величезний шлях від маленького підприємства, що складалося з декількох працівників, до великого гравця на вітчизняному ринку енергетичних та дорожньо-будівельних робіт.
Сьогодні компанія ЕДБ володіє парком спеціалізованої дорожньо-будівельної техніки відомих світових брендів, має кваліфікованих фахівців з великим досвідом і готова у найкоротші терміни з максимальними зусиллями виконати дорожні роботи будь-якого виду та будь-якої складності.
Всі ці роки компанію очолює її беззмінний генеральний директор Юрій Клімов. Напередодні великого для ЕДБ свята – п'ятнадцятиріччя з моменту заснування – він погодився дати інтерв'ю кореспонденту журналу «Імена».

 

ІМЕНА: – Юрію Миколайовичу, якими здобутками можна пишатися напередодні 15-річчя підприємства? Як Ви оцінюєте минулі майже 15 років?
Юрій Клімов: – З одного боку, 15 років пролетіли швидко, а з іншого – ніби ми прожили ціле життя. Добре пам’ятаю, як 15 років тому ми, четверо однодумців, серед яких був я та мої нинішні партнери Андрій Косіцин та Олександр Кіблик, зібралися, щоб створити власне підприємство. Тоді крім ідеї у нас не було нічого. Ми спиралися на підприємницьку жилку, інженерні знан­ня і досвід. Коли ми створювали нову компанію, ми працювали в енергетичному будівництві.
Є така абревіатура російською мовою – ЭДС, або «электродвижущая сила» (електрорушійна сила), яку ми розшифрували по-своєму – «энерге­тическое дорожное строительство». Так і з’явилося підприємство ЭДС, або українською мовою ЕДБ – Енергетично-дорожнє будівництво.
Хочу підкреслити, що якщо 15 років тому наша справа починалася лише з чотирьох мрійників і ідеалістів, то на сьогодні на підприємстві працюють близько 600 фахівців, сот­ні одиниць техніки. Ми входимо в список 20 найбільших підрядників «Укравтодору», серйозно займаємось будівництвом і ремонтом магістральних автодоріг державного значення.

ІМЕНА: – Наскільки важко або, навпаки, легко зараз в Україні вести бізнес у дорожньому будівництві?
Юрій Клімов: – На сьогоднішній день ми володіємо найсучаснішими технологіями, які тільки використовуються в нашій галузі в усьому світі. У нас працює нова німецька, японська та американська техніка. Ми вивчили і впровадили в роботу новітні технології і тому з інженерної точки зору готові конкурувати з будь-якою європейською, і не тільки, будівельною компанією. Тому ми готові виконати роботи будь-якого ступеня складності.
Проте в частині бізнесу в Україні дуже багато особливостей, які докорінно відрізняються від прийнятих в Європі процедур, і ми вимушені йти тільки своїм шляхом, не озираючись на європейський досвід. До речі, про тендери. Вони у нас такі, які є. А я така людина, що у всіх проблемах і невдачах звинувачую, перш за все, самого себе: аналізую, де недопрацював, чого не знав, не зробив, коригую нашу роботу, щоб наступного разу не повторювати власних помилок.

ІМЕНА: – В чому полягає секрет успіху Вашого підприємства?
Юрій Клімов: – Я за освітою інженер-будівельник, і те, чим я займаюся, мені справді подобається. Коли я їду по новій ділянці дороги, я відверто насолоджуюсь. Тобто один з пунктів нашого «рецепту успіху»– це робити свою справу з великим задоволенням. Друге: при формуванні та розвитку колективу ми як засновники-однодумці намагаємося і всіх інших людей зробити своїми однодумцями. Ми озвучуємо той постулат, що з ростом компанії ростуть і її співробітники.
Багато хто працює з нами всі ці 15 років. Але часи були різні, в тому числі і кризові. Не всі витримали. Але ми дочекалися 2017 року, коли в країні почався справжній бум дорожнього будівництва, і тут вже спрацював постулат «успіх приходить до того, хто до нього вже підготовлений».

ІМЕНА: – Які великі об'єкти зараз перебувають у роботі?
Юрій Клімов: – Наразі є кілька знакових об’єктів, участю в будівництві яких ми справді пишаємось. Перший, найважливіший для нас об’єкт, на якому ми взагалі народилися як компанія, – це будівництво Ташлицької гідроакумулюючої електростанції на Південно-Українській АЕС. Ми там робили лівобережну дамбу водойми і дорогу навколо Ташлицького водосховища. Другий знаковий для нас об'єкт, у спорудженні якого ми брали участь протягом багатьох років і беремо участь до цих пір, – це будівництво Дністровської гідроакумулюючої електростанції. Зокрема ми брали участь у будівництві унікальної верхньої водойми, найбільшої в Європі, загальний обсяг якої складає 32 млн. кубічних метрів води, що піднята над Дністром на висоту 150 метрів.
Але звертаю вашу увагу на те, що у нас розвивається напрямок не тільки енергетичного, а й дорожнього будівництва. Тому останні чотири роки ми працюємо на замовлення «Укравтодору» у Вінницькій, Чернівецькій, Хмельницькій, Житомирській і Рівненській областях. Крім того, ми можемо пишатися тим, що будуємо зараз два мости в Чернівецькій області через річку Черемош.
Ми беремо участь в роботі з ремонту головних доріг, що проходять по території України. І всі ці серйозні проєкти нам вдається успішно реалізовувати. Крім іншого, ми приділяємо багато уваги якості побудованих об'єктів. Не можу сказати, що в нас взагалі не буває браку, – він є, як це буває в будь-якому виробництві. Але повірте, що кожен такий прикрий випадок – питання принципового і детального аналізу. Ми робимо все можливе і навіть неможливе, щоб недоробок у нашій роботі було все менше і менше. В українських реаліях, при жорсткому рівні кон­куренції одна з наших конкурентних переваг – реноме компанії, яка забезпечує максимальну якість роботи.

ІМЕНА: – Чи є можливості у найближчих сусідів нашої країни витіснити українські компанії?
Юрій Клімов: – Звичайно. І головне полягає в тому, що вони можуть зробити це за рахунок спрощеного доступу до фінансових ресурсів. У нас обігове фінансування, під яке треба брати кредит у банку, обходиться майже в 20% річних. А для, скажімо, турецької компанії робота за кордоном – це експорт послуг, і тому Експортно-імпортний банк Туреччини кредитує таку компанію під 1% річних на суму у 80% від загальної вартості контракту. Уявляєте собі таку колосальну різницю між нашими та закордонними фінансовими можливостями?

ІМЕНА: – Чому, в такому разі, ті самі турецькі компанії не заполонили наш ринок?
Юрій Клімов: – Тому що вітчизняні компанії беруть ціною. У нас тут немає жодної із західноєвропейських будівельних компаній, тому що їх вартість робіт на порядок вище. І доки вони до нас не заходять, нам вдається міцно триматися на плаву.

ІМЕНА: – Ви себе відносите до працеголіків чи вмієте поєднувати роботу і відпочинок? Якщо вдається відпочивати, то яким видам відпочинку Ви віддаєте перевагу?
Юрій Клімов: – Хоч я працюю із задоволенням, як уже про це казав, але відпочивати теж іноді вдається. Особисто я люблю подорожі, відпочинок біля моря, на природі.

ІМЕНА:Кому з партнерів хочете сьогодні подякувати, маючи таку нагоду?
Юрій Клімов: – Всім партнерам, з якими ми працюємо багато років, я хочу подякувати за підтримку, терпіння і ту величезну роботу, яку вони виконали. Перш за все, це «Група компаній СТЛ», компанії БМК, БВБ-Буд, «Монтаж-сервіс», а також керівництво служби автодоріг у Вінницькій, Хмельницькій, Чернівецькій та Рівненській областях.

ІМЕНА:Хто йде з Вами по життю та забезпечує Вам надійний тил?
Юрій Клімов: – Моя сім'я в якомусь сенсі унікальна. Тато, Микола Петрович, – висококваліфікований шляховик з великим виробничим досвідом, мама, Клавдія Макарівна, теж усе життя пропрацювала в дорожніх організаціях. Дружина, Лариса Дмитрівна, також має багатий досвід в автодорожній галузі, до речі, колись ми разом вчилися на одному курсі в інституті. Мій старший брат теж був шляховиком і викладав у транспортному університеті. Старший син Олександр працює у нас в компанії. За посадою він не шляховик, але має свій дуже відповідальний напрямок роботи – є чудовим спеціалістом з фінансів, працює директором з інвестицій та розвитку. Що ж стосується моєї доньки, то зараз вона живе за кордоном і працює в соціальній сфері.

ІМЕНА: – Ваші побажання співробітникам компанії, колегам, співзасновникам і партнерам.
Юрій Клімов: – Бажаю всім колегам та однодумцям значних успіхів у праці та великого щастя в особистому житті. Хай всім вам щастить!


Юлія Леонідівна Клевак, заступник головного бухгалтера:
– Працюю в компанії всі ці 15 років, тобто з самого початку. Наше підприємство успішно зростає, розвивається, прогресує, особливо в останні роки. Це, звичайно, заслуга генерального директора компанії Юрія Миколайовича Клімова, Дмитра Миколайовича Нагірняка, Олександра Васильовича Кіблика, виконробів, начальників ділянки. Добробут наших співробітників теж зростає, якщо потрібна допомога, Юрій Миколайович завжди йде нам назустріч.
Напередодні ювілею хочу побажати нашому директору здоров'я, бадьорості духу, надійних партнерів, а всьому колективу – здоров'я, зростання добробуту, порозуміння в сім'ях, тому що якщо в сім'ях все буде добре, то і працювати люди будуть добре. Також бажаю взаєморозуміння між відділами, між керівниками і підлеглими, бо наш загальний успіх багато в чому залежить і від цього.

Олексій Ігорович Сахацький, начальник виробничого відділу:
– Я працюю з проєктно-кошторисною документацією. Одна з численних переваг нашої компанії перед іншими полягає в якості підготовки цієї документації, підготовки персоналу, злагодженій роботі. Адже замовника цікавлять три критерії: персонал, який збирається працювати, техніка, і чи є вона взагалі, а також досвід і результат праці на попередніх об'єктах. Тому що терміни виконання можуть бути вказані різні: і три роки, і п'ять років, або весь обсяг роботи може бути виконаний за рік.
Компанія зростає і розвивається дуже стрімко. Хочу побажати колегам прагнення покращувати себе, нових творчих злетів і звершень. А нашому директору щиро бажаю і далі продовжувати прислухатися до колег, повністю нам довіряти та давати простір для творчості. Повірте, що в роботі інженера-проєктувальника багато творчості і простору для польоту фантазії. Але зрозуміло, що тільки в межах чинного законодавства України.

Олександр Васильович Кіблик, фінансовий директор:
– Працюю в цій компанії з дня її заснування. Наш економічний стан треба оцінювати по закінченню року, тому що дорожнє будівництво має сезонний характер і всі напрацювання можна оцінити лише наприкінці поточного року. Але вже можу сказати, що працюємо ми добре, підприємство розвивається, середня заробітна плата у наших працівників за рік становить близько 20 тис. грн., а в сезон – навіть більше 30 тис. грн.
Своїм партнерам, колегам та всьому нашому персоналу я бажаю подальшого розвитку підприємства, адже розвиток підприємства відбивається на всіх його співробітниках.

Олександр Андрійович Косіцин, начальник відділу зв’язків з громадськістю та маркетингу:
– Постійно загартовуючись у процесі розвитку, ТОВ «ЕДБ» завжди успішно долала перешкоди на шляху своєї діяльності. Я бажаю вам завжди з радістю приходити на роботу, отримувати задоволення від нашої спільної справи, горою стояти один за одного. Здоров'я вам. Нехай у ваших родинах панують щастя і добробут, а кожен день дарує нові позитивні емоції. Бажаю всім нам гарних компаній-компаньйонів та очолити топ дорожнього будівництва. Ми наполег­ливо працюємо і робимо для цього все можливе.

Марина Юріївна Щербина, начальник відділу підготовки виробництва і економіки:
– Моє завдання, як і будь-якого начальника відділу, – забезпечити хорошу роботу. Основні функції нашого відділу – моніторинг, підготовка та участь у тендерах, юридична підтримка компанії. Успішний розвиток підприємства – це, безумовно, заслуга нашого керівництва. Ми динамічно розвиваємося, за 15 років побудували велику кількість об'єктів. Що ж стосується планів, у нас їх дуже багато. Зараз ми плануємо брати участь у міжнародних тендерах, у зв'язку з чим на підприємстві впроваджена інтегрована система менеджменту. Поступово збільшується штат компанії, купується нова техніка. Кадри – це головна наша цінність, золотий запас компанії. Наше керівництво це розуміє: на підприємстві регулярно відбувається навчання персоналу, підвищення кваліфікації. І, що не менш важливо, люди самі бажають вчитися і розвиватися з професійної точки зору.

Дмитро Михайлович Нагірняк, начальник мостобудівельної дільниці:
– На підприємстві я вже близько року. Працювати приємно, тут все відбувається прозоро, стан підприємства стабільний. На заході країни зараз ми будуємо два мости, яких в Україні ще не було. Довжина одного мосту – 162 метри, іншого – 132 метри. У Чернівецькій області, в селі Розтоки Путильського району, за участю глави держави недавно було відкрито рух. Проєкт цього мосту – надсучасний, та взагалі ми будуємо об’єкти за допомогою новітніх технологій.

Валерій Вікторович Крупський, керівник контракту:
– На підприємстві я працюю вже 12 років. Зміст моєї праці полягає в організації і виконанні робіт. Для того, щоб організувати якісне й ефективне виконання роботи, потрібно правильно розташувати людей, щоб техніка потрапила в потрібний час у потрібне місце. Успіх підприємства в тому, щоб весь колектив працював як єдине ціле – якісно, швидко, ефективно. І наше підприємство рухається у правильному напрямку, швидко розвивається, працівники регулярно проходять навчання, збільшуються об’єми робіт, розширюється кількість напрямків роботи, розширюється географія. Бажаю всім нам продовжувати працювати в тому ж напрямку!

Андрій Миколайович Косіцин, засновник, комерційний директор:
– Я займаюся питаннями оновлення технічного парку підприємства. На початку 2000-х років компанія, де я працював, брала участь у будівництві дороги Київ–Одеса на ділянці в Миколаївській області, в районі Кривого Озера. Ми тоді відокремились і створили власну компанію ЕДБ, якій цього року виповнюється 15 років. Один з найважливіших об'єктів для нас – Новодністровська гідроакумулююча електростанція, дуже складне гідроакумулююче спорудження. Не менш важливим об'єктом для нас є і Південноукраїнська АЕС. А взагалі географія та види робіт поступово розширюються, ми розвиваємось, накопичуємо виробничий досвід. Але найцінніше для компанії – це її персонал. Ось у нашому конкретному випадку це хто? Це водій, це робітник на катку, механізатор на асфальтоукладальнику. А ще є лабораторія, яка повинна робити перевірку якості робіт, і для цього в нас є дуже кваліфіковані люди. Є технічний відділ, який розглядає креслення, щоб виконати все правильно, а після цього ще приїжджає технічний нагляд, який перевіряє товщину асфальту, товщину підстави, коефіцієнт ущільнення асфальтобетонної суміші тощо. Я з усіма цими людьми спілкуюся, і моє завдання – забезпечити їх усім, відповідно до сучасних вимог та нормативів. Наше підприємство виплачує зарплату офіційно, ми оплачуємо навчання персоналу. Наразі ми отримуємо сертифікацію згідно з міжнародною системою ISO, і наші працівники будуть сертифікованими фахівцями. Бажаю колективу здоров'я і успіхів у праці!

ІМЕНА – Станіслав Радішевський
Фото – Олена Мильникова та з архіву підприємства

Відвідайте сайт компанїї та сторінку Facebook:
http://edb.com.ua/
https://www.facebook.com/LLC.ERC


 


Ukrainian banner network
Обложка журнала №090
Архив предыдущих номеров
2020 год:
010203040506
2019 год:
0102030405
2018 год:
01020304
2017 год:
0102030405
2016 год:
010203040506
2015 год:
0102030405
2014 год:
01020304
2013 год:
0102030405
2012 год:
010203
2011 год:
010203040506
2010 год:
0102030405
2009 год:
010203040506
2008 год:
010203040506
2007 год:
010203040506
2006 год:
01 02 • 03 • 04 • 05 • 06
2005 год:
01 02 • 03 • 04 • 05 • 06
2004 год:
01 02 • 03 • 04 • 05 • 06

  Укра?нськ_ 100x100

Смотрите нас на Youtube


  Укра?нськ_ 100x100

Наши партнеры






META-Ukraine
Украинский портАл


 

Designed by Vladimir Philippov, 2005